פינוי אסבסט בבאר שבע

מחפשים פינוי אסבסט בבאר שבע?

למה בעצם צריך פינוי אסבסט בבאר שבע? אסבסט נחשב בעבר למוצר פלא בשל חוזקו, תכונות הבידוד התרמי ועמידותו באש. בתחילת שנות ה-1900, יצרנים ובנאים ניצלו את המאפיינים הללו, ושילבו אותם בצבע, בידוד, ציפוי, מלט, אריחי רצפה ואפילו סיגריות.

בשנות ה-70, מדענים אישרו כי האסבסט אחראי לאלפי מקרים של צלקות ריאות וסרטן. ב-1981 אסרה ארצות הברית על בנייה וייצור של אסבסט. למרות האיסור, עדיין ניתן למצוא אסבסט בבתים ובניינים ישנים רבים.

כאשר האסבסט מתפרק או מופרע עקב שיפוץ, מגע או הריסה, הסיבים משתחררים לאוויר. הם יכולים להיות בשאיפה על ידי בני משפחה או דיירים. אסבסט אינו ניתן לזיהוי בעין בלתי מזוינת, וסיבים (בערך 18,000 אחוז דקים משערת אדם) יכולים להישאר בסביבה במשך שנים. להסרה נכונה ובטוחה של סיבים אלו, במידה ואתם בדרום הארץ, חובה להזמין חברת פינוי אסבסט מקצועית בבאר שבע.

תהליך פינוי והסרת אסבסט בבאר שבע

לפני שנתחיל, אנו מקדישים זמן לפתח תוכנית עבודה בטוחה ולאחר מכן מעבירים את התוכנית גם לך וגם לצוות שלנו. התהליך מתחיל בהערכה ראשונית של מצבכם, כולל בדיקת אסבסט במידת הצורך. לאחר מכן אנו מפתחים תוכנית עבודה הכוללת את כל דרישות ההודעות ונהלי האבטחה.

לאחר מכן, כדי להבטיח את שלומם של התושבים, אנו מסירים בזהירות את כל החפצים הניידים ומכסים חפצים קבועים כמו גם קירות, רצפות ותקרות כדי לחסום את השטח. לאחר הכנה נכונה של האתר, אנו מוציאים את כל החומרים בשקיות פסולת מיוחדות אותן אנו מניחים בכיסויים מיוחדים ומוציאים מהאתר.

לאחר מכן, האזור מנוקה ביסודיות, כולל ניקוי רטוב מרובה ושאיבת אבק HEPA. לאחר מכן אנו מבצעים בדיקה יסודית ונלקחות דגימות אוויר על מנת לוודא שהאסבסט יוסר לחלוטין מסביבתכם.

סרטון פינוי אסבסט מהמשרד להגנת הסביבה

זקוקים לפינוי אסבסט בבאר שבע?  

אתה יכול לסמוך על הניסיון, הידע והיושר שלנו כשאתה מתקשר או משאיר הודעה, הצוות המקצועי שלנו של מומחים מוסמכים להסרת אסבסט משתמש בשיטות המתאימות ביותר להסרת חומר מסוכן זה. אתם יכולים להיות בטוחים שאנו נסיר בבטחה וביעילות כל אסבסט בסביבתכם מבלי להפריע לבית, למשפחה או לעסק שלכם. אנו פועלים בהתאם לתקנות ולתקנים המחמירים להסרת אסבסט שנקבעו ונאכפים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

במידה ומעניין אותך לדעת לאיפה מפנים את הפסולת ולאחר מכן מבצעים הטמנת אסבסט, יש לנו מאמר מעולה עם מקומות בארץ.

 

הזמינו פינוי אסבסט ע״י טכנאי וקבלן מורשה עד הבית
לפרטים נוספים חייגו:

או השאירו הודעה ונחזור בהקדם

פינוי אסבסט בבאר שבע