פינוי אסבסט בראשון לציון

פינוי אסבסט בראשון לציון

לפני שנסביר את השירות שלנו שהוא פינוי אסבסט בראשון לציון.

פרטים קצרים על העיר, העיר הבלתי נגמרת חגגה מזמן מאה שנה להיווסדה. לכן, בנוסף למגורים רבי קומות מודרניים ולבניינים רבי קומות, ישנם מבנים ישנים רבים, מחסנים, צריפים, אולפנים וכו'. במקום זאת, הוא היה מקושט בגג אסבסט. האסבסט הוא חומר בניין ישן והשימוש בו אסור במבנים מודרניים, והגיע למסקנה שגם גגות האסבסט הללו הינם ישנים.

מטבע הדברים, הם גם נשחקים, נסדקים או נשברים. הסיבה לכך היא העובדה שהשמש שורפת עליהם כבר שנים, והעובדה שגג האסבסט עצמו אינו חזק ונשבר בקלות. לכן, פינוי אסבסט בראשון לציון הוא נושא קריטי

מהו חומר אסבסט

ראשון לציון פינוי אסבסט

אסבסט הוא חומר העשוי ומורכב מסיבים עדינים, כמו חוטי מתכת, הנקשרים זה לזה על ידי חומר צמנטי ליצירת פני השטח של החומר (במקרה שלנו, לוחות האסבסט של גג). בתצורתו המקורית, החומר אכן מציע יתרונות רבים. הוא היה עמיד בפני אש ונזקים כימיים, ובעל תכונות בידוד טובות (ביחס לחומרי בידוד של אותה תקופה). בנוסף למחירם הנמוך יחסית, מאפיינים אלו הובילו לשימוש נרחב ביישומי מיגון וקירוי בישראל ובראשון לציון בעבר.

אבל עם הזמן התגלו היבטים פחות יפים של החומר. כשהיא התמוטטה, חלקיקים זעירים שלא יכל לראות עפו באוויר כמו אבק. כאשר אנו נושמים אותם, הם נכנסים לריאות ומתחילים לפעול עלינו. התוצאה היא נזק לריאות, סרטן, בעיות נשימה ועוד. אז ההחלטה הגורפת בארץ ובעולם היא להעביר חוק מוסדר שעוצר שימושים חדשים בחומר זה ואף נותן תשומת לב לפינוי ופינוי של כל גגות האסבסט כיום.

פינוי אסבסט בראשון לציון

טיפול באסבסט בראשון לציון והסביבה הוא עניין יומיומי בשל היקף הבנייה בעבר ובשל העובדה שסכנותיו חלחלו לרוב האנשים. אבל כמו בכל יום, הפינוי עצמו מסובך, אפילו מסוכן. פינוי לא תקין מגביר את החשיפה לחלקיקים מזיקים המסוכנים לא רק לעובד המפנה אלא גם לסביבה בה הוא עובד. הפתרון לכך הוא פינוי רק על ידי קבלנים מורשים.

המחוקק מודע לחומרת הבעיה, ולכן פינוי אסבסט יכול לקבל אישור רק על ידי חברה מוסמכת ומאושרת המחזיקה בתעודה המתאימה של המשרד להגנת הסביבה. חברות כאלה מספקות לעובדיהן ציוד מיגון מתאים, משתמשות בכלים המפחיתים שברים ובעלות יכולת לחסל (או לפחות להפחית) סיכונים ממשיים לסביבה. כל פתרון אחר עלול לעלות לך פחות כסף אבל לסכן את כולם בדרכים קשות מאוד.

העובדה שהפינוי בוצע בראשון לציון לא אומרת שהקרשים השבורים שפורקו הושלכו לעיר. אין דבר יותר מסוכן מזה. הלוחות המרוסקים ממשיכים להדוף אבק קטלני. למעשה, כך נוהגים גם חברות מורשות, כלומר לארוז את האסבסט הישן באריזות אטומות מיוחדות ומיוחדות ולשלוח אותו למזבלה המסודרת. אתרים אלו מוסדרים על ידי המשרד להגנת הסביבה וממוקמים הרחק מיישובים על מנת שלא לפגוע בבני אדם או במי שתייה וכו'.

מובן, פינוי אסבסט בראשון לציון אינו משחק ילדים ויש לעשות זאת בתבונה ובזהירות הנדרשים. לכל שאלה או הצעה נוספת, נשמח לעמוד לרשותכם.

מעוניינים לקרוא על פירוק אסבסט?

הזמינו פינוי אסבסט ע״י סוקר מומחה עד הבית
לפרטים נוספים חייגו:

או השאירו הודעה ונחזור בהקדם

פינוי אסבסט ראשון לציון