פינוי אסבסט בתל אביב

מחפשים פינוי אסבסט בתל אביב?

אנו כאן כדי לעזור לכם לבחור בסוקר אסבסט מומחה כדי שיעזור לכם בפינוי אסבסט בתל אביב

מי יכול להסיר אסבסט בתל אביב בפרט או בכל הארץ בכלל?

ככלל, פינוי אסבסט היא פעילות הדורשת אישור ואישור מהמשרד לאיכות הסביבה. על פי חוק, אסור לאיש לפנות אסבסט או לעסוק באסבסט כלל, אלא אם כן קיבל את ההכשרה הנדרשת, קיבל את הרישיון המתאים מהמשרד לאיכות הסביבה, ומבצע פעולות פינוי על פי מלוא הבטיחות והבטיחות. כללי זהירות. המשמעות המיידית היא שלא משנה כמה קל או פשוט זה נראה, אסור לכם או לכל אדם בלתי מורשה אחר לגעת בצלחת האסבסט, ובוודאי לא לפרק אותה, לזרוק אותה או לזרוק אותה לפח האשפה או לסביבה. חשוב להבין זאת, וכל מומחה להסרת אסבסט בארץ יכול להסביר זאת, כי מדובר בחומר מסוכן ביותר, שבעקבותיו אנשים רבים איבדו את בריאותם ולקו במחלות נשימה קשות. כל טיפול לא אחראי באסבסט אינו רק בלתי חוקי, אלא עלול לפגוע קשות בבריאותכם ושל הסובבים אתכם.

מה עושים בחשד לאסבסט לא תקין

אם אתם חושדים שהאסבסט שלכם אינו תקין או שהחלטתם להיפטר מגג האסבסט שלכם ולהתקין גג חדש ומודרני, אז מה שאתם רוצים לעשות זה להזמין מומחה לפינוי אסבסט בארץ. ולוודא שמדובר בגורם מורשה כהגדרתו בתקנות. עבודה עם איש מקצוע היא בראש ובראשונה החובה המשפטית שלך, שהפרתה עשויה להיות פשע ועשויה להיות קשורה לעונש גבוה. אך מלבד זאת, על מנת להימנע משבירת יריעות אסבסט ולמעשה גרימת כאוס של סיבי אסבסט בכל האזור, לרבות השלכת יריעות אסבסט פגומות לשטח הפתוח, חשוב מאוד שכל התהליך יתבצע בצורה מסודרת באמצעות האסבסט. מומחה הובלות מוגדר בחוק.

איך עובד פינוי האסבסט בתל אביב

ככלל, פינוי אסבסט הוא מקצוע מאוד מסודר ומאורגן, בפיקוח המשרד להגנת הסביבה ולכן כל מי שמציע שירות זה הוא איש מקצוע ראוי ומתאים למשימה. יחד עם זאת, יש להקפיד על שלושה דברים בהזמנת מומחה לפינוי אסבסט בת״א. מתישהו אתה רוצה לוודא שאתה בעל מקצוע מוסמך עם רישיון פינוי אסבסט בתוקף מטעם המשרד לאיכות הסביבה. בפעם השנייה אתם רוצים לוודא שלבעל המקצוע שאתם בוחרים יש ניסיון בפרויקטים בקנה מידה דומה, במיוחד אם מדובר בגג גדול. בפעם השלישית אתם רוצים לוודא שאיש המקצוע שתבחרו יציע לכם גם את האפשרות להחליף את הגג בפתרון ספציפי אותו תרצו ליישם כתחליף ללוחות אסבסט.
לבסוף, ישנה גם שאלת המחיר, שהיא ללא ספק הפרמטר המרכזי בבחירת סוקר פינוי ופירוק אסבסט בארץ. בהתחשב בכך שכל בעלי המקצוע שנבדקו עומדים בשלושת הקריטריונים שהזכרנו קודם לכן, אתם רוצים לקבל שורה של הצעות מחיר מפורטות וסופיות ולבצע השוואת מחירים בין בעלי מקצוע שונים. הצעות זולות "מדי" מפתות מאוד, אך כדאי לבדוק אותן היטב לפני קבלת החלטה וגם במקרה של הצעות במחיר מופקע ללא כל הצדקה נראית לעין למחיר הגבוה.

מתי יש להסיר אסבסט בדחיפות?

כפי שאמרנו קודם, אסבסט במצבו המלא והמתאים אולי אינו מוצר בטוח במיוחד, אך עדיין אינו הופך לגורם סיכון הגורם לסיכון הקלאסי של נשימה של סיבי אסבסט. במצב תקין, הסיבים מקובעים היטב וסגורים בתוך משטח האסבסט, כך שאין חשש שהם יגיעו למערכת הנשימה של אנשים בסביבת האסבסט. העניין הוא שמספיק סדק אחד קטן, לפעמים קשה מאוד לראות לחשוף את הסיבים הללו כלפי חוץ. הסיכון גדול אף יותר כאשר נראים משטחי אסבסט שבורים או סדקים משמעותיים לאורכם. במקרים כאלה, שטח הפנים של סיבי האסבסט החשופים לאוויר הפתוח כל כך גדול עד שהוא פוגע כמעט בוודאות בבריאות התושבים.

מקרה נוסף בו האסבסט הופך למסוכן הוא כאשר האסבסט שביר. מדובר באסבסט שהגיע לדרגת ייבוש גבוהה מאוד עד לנטייה גבוהה להתפרקות ולהיסדק. גם במצב זה נהוג להגדיר אסבסט כמסוכן ולא שמיש. כפי שאמרנו בהתחלה, על פי החוק הישראלי, כל יבוא או סחר באסבסט אסורים, בין אם כמוצר עצמאי ובין אם כמרכיב במוצר אחר. חוץ מזה, ישנה מטרה ברורה ומפורשת של המשרד לאיכות הסביבה לפנות את כל חיל ורכיבי האסבסט הקיימים בישראל ופשוט להשיג סביבה נקייה לחלוטין מאסבסט. עם זאת, מדובר בתהליך איטי והדרגתי שבו הקריטריון העיקרי אינו נוכחות האסבסט אלא מצבו של האסבסט.

 

שירותי אסבסטאנו מציעים
פינוי אסבסטכן
פירוק אסבסטכן
שליחת סוקר אסבסטכן

מחיר פינוי אסבסט בתל אביב

ברוב המקרים, שירות זה ניתן במסגרת שירות החלפת גגות מבנה רחב יותר. בתהליך זה, עליכם לבחור סוג חדש של חומר קירוי שברצונכם להתקין במקום יריעות האסבסט, לרבות רעפי חימר או אספלט, לוחות בידוד ותריסים. פתרונות אלו מתאימים להתקנה מחדש על מבנה אסבסט קיים ומשמשים לרוב בתהליכי פינוי אסבסט במחנות ובעת התקנת גג חדש. עם זאת, לאחר הוצאת האסבסט, תוכלו לבחור בכל סוג אחר של חומר קירוי כל עוד אתם מבינים את כל העבודה הנדרשת על מנת ליישם אותו בשטח.

שירות פינוי והחלפת אסבסט לגג חדש מסוג הפתרונות שהזכרנו קודם עולה בין 400-500 ש"ח למ"ר גג בשטח של עד 50 מ"ר. עבור גגות גדולים יותר התהליך יכול להפוך למורכב יותר שכן קשה לעבוד בגובה מבלי לפגוע ביריעות האסבסט, מה שיכול להעלות את המחיר למ"ר למעל 1000 ש"ח. כל לוחות האסבסט עוברים שיפוץ לפי הצורך ומונחים פנלים חדשים לפי הפתרון שנבחר על ידי הלקוח ובאישור מהנדס המבנה.

מעוניינים לקרוא טיפה על פינוי אסבסט מחיר? לחצו על הקישור

הזמינו פינוי אסבסט ע״י סוקר אסבסט מומחה עד הבית
לפרטים נוספים חייגו:

או השאירו הודעה ונחזור בהקדם

פינוי אסבסט בתל אביב | חוק אסבסט