פינוי אסבסט בקריות

מחפשים פינוי אסבסט בקריות?

כולם שמעו על אסבסט לפחות פעם אחת, אבל לא כולם באמת יודעים מה זה. אסבסט הוא שם כולל המכיל קבוצה של מינרלים טבעיים בעלי צורה גבישית. יש לו סיבים מאוד חזקים שעמידים להרבה דברים.

פירוק אסבסט היא פעולה שמתבצעת כאשר רוצים להחליף מבנה או גג מחומר. האסבסט משמש כחומר בידוד קול ותרמי כבר למעלה ממאה שנה, ומחירו הנמוך רק גרם להמשך השימוש בו במשך זמן כה רב. גג ובנייה קלה הינה חברה מקצועית בתחום פירוק והובלת אסבסט. בנוסף, עוסקת החברה גם בבניה קלה מסוגים שונים.

פירוק אסבסט במחיר סביר

זה קרוב לסכנה מכיוון שחלקיקי אסבסט מתפוררים נישאים ברוח ועלולים לגרום למגוון מחלות, כולל סרטן. במקרה זה, על בעל הנכס לנקוט בכל האמצעים הנדרשים להסרת האיום ולהגבלתו עד להיעלמותו לחלוטין.

שריפה, קריסת גג ופירוק בלתי חוקי עלולים ליצור מפגע אסבסט. מקרים כאלה מגדילים מאוד את הסיכוי לשחרור משמעותי של סיבים למרחב האווירי.

פירוק אסבסט בקריות

פירוק אסבסט ממבנים הפך לנוהג מקובל בשנים האחרונות. הדבר נובע בעיקר מהמודעות לסכנות הנשקפות משאיפת סיבי אסבסט. מחקרים רבים בנושא הראו כי חומרים המכילים אסבסט אינם ראויים לשימוש כאשר הותקנו מספר חוקים ותקנות לגבי השימוש באסבסט, אופן ביצוע הפריקה והגדרות לביצוע עבודה.

מחפשים חברת פירוק אסבסט בבניין שלכם?

גגות קלים נמצאים שם כדי לספק אותם בצורה המקצועית ביותר שיש בשוק.

האם ניתן לפרק אסבסט עצמאית?

1. אל תבצע עבודות פירוק בעצמך.

2. רק קבלנים מורשים שיש להם את ההיתרים הנדרשים לעבודה.

3. יש לתאם את עבודות הפירוק בהקדם האפשרי.

4. עד להגעת צוות הפירוק אין לקדוח ביריעות האסבסט, להזיז אותן או לנסות לבדוק את החומר ללא סיוע.

5. אם החלטתם להעסיק צוות מקצועי, אין צורך לדאוג, הצוות יבצע את עבודת הפירוק עם כל אמצעי המיגון הנדרשים על פי חוק. בנוסף לשירות מקצועי, אנו ממליצים להוציא את שאר בני הבית או העובדים מהמקום.

המשרד לאיכות הסביבה קובע נהלים מאוד ברורים לעבודה בסביבת חומרים מסוכנים. בהתאם, יש להקפיד על נהלים על מנת למנוע מקרים של גרימת נזק או נזק לאנשים או לסביבה.

מתי כדאי לפרק גג אסבסט?

גגות אסבסט מהווים איום המרחף על אחוז גדול מאוכלוסיית ישראל. בנוסף לניקוי גגות יש צורך בשירותי הריסה לצמצום החשיפה, הכוללים ידע וטיפול בחומרים. השביל מסומן בנהלים בפיקוח משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, אך בפועל על החברות להפגין מיומנות ומקצועיות.

פירוק אסבסט הוא חלק בלתי נפרד משיפור איכות הבנייה המודרנית. יש לבצע את הפירוק בצורה נכונה תוך התחשבות בתנאי הסביבה, בעובדים ובחשיפה של הסיבים לציבור הרחב. לכן, חשוב להיעזר בשירותיה של חברה מנוסה המתמחה בתחום זה. לכן, החברה העוסקת בגגות קלים היא זו שתהיה החברה המומלצת ביותר עבורכם לעבודה זו.

איך אתה יודע שזה בעצם אסבסט?

ישנם חומרים שונים שנראים כמו אסבסט, אך לא תמיד ידוע שזה המצב. את התשובה מקבלים על ידיהזמנת סוקר אסבסט ולקיחת הדגימה למעבדה, שם בודקים אם מדובר בחומר המכיל אסבסט. באופן עקרוני, כל אחד יכול לבצע את הבדיקה בהתאם להנחיות המשרד לאיכות הסביבה, אך ליתר בטיחות רצוי להתייעץ עם מומחים. אם אתה מגלה שהחומר אכן מכיל אסבסט, פנה למסיר האסבסט שלך. קבלני האתר יפרקו ויובילו את החומר למזבלה ייעודית.

בכל מקרה יש לפנות רק לאיש מקצוע שיש לו את כל הרישיונות וההיתרים הנדרשים. פנייה למי שלא יודע לטפל באסבסט יכולה לעלות הרבה כסף אם זה עולה כסף, ולכן עדיף לחפש רק איש מקצוע אמין ומנוסה.

מה העלות של פינוי גג אסבסט בקריות?

החלפת גג אסבסט היא פעולה פשוטה וזולה יחסית, ולבריאותכם אין מחיר. חברת גגות בניה קלה היא מהחברות המובילות בארץ לפינוי גגות באסבסט, עלות פינוי תלויה בגודל הגג שלכם, כמות העבודה הכרוכה בה ועוד. אבל בסך הכל – תוך יום אחד בלבד הסיפור הזה יכול להיות מאחוריך, ואתה תרגיש הרבה יותר טוב עם עצמך כשהוא מאחוריך. לקבלת הצעת מחיר לגג שלכם ולתיאום פגישה עם נציגנו, פנו אלינו עוד היום ואנו נעשה כמיטב יכולתנו להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר המותאם בדיוק לצרכים שלכם.

קבלן פינוי אסבסט בקריות

ברור לכם שאתם לא יכולים להמשיך לגור בבית שהגג שלו עשוי אסבסט ואתם מחפשים פתרון? האמת היא שבמדינת ישראל החוק קובע מפורשות מאז 2011: חובה לרוקן גגות ומבנים אסבסט. הסיבה לכך ברורה שכן מחקרי שטח רבים ברורים ומגיעים למסקנה כי החומר מסוכן לבריאות. אכן, חשוב מאוד לדעת כי פינוי אסבסט אינו עניין של מה בכך ורק קבלן פינוי אסבסט מורשה יוכל לבצע עבורכם את העבודה.

הזמינו פינוי אסבסט ע״י סוקר אסבסט מומחה עד הבית
לפרטים נוספים חייגו:

או השאירו הודעה ונחזור בהקדם

פינוי אסבסט בקריות